
Od 1992r zaufało nam ponad
klientów
lata doświadczeń
własnych aplikacji
… tysiące uśmiechów klientów.
Projekty:
Portal handlowy business-to-business dla klienta z branży spożywczej – ok. 200 tyś klientów obsługiwanych, portal wdrażany w 4 krajach UE, budżet >1mln zł na prace programistyczne.
Kluczowe funkcjonalności:
- zamawianie dostaw, kompletowanie, zmiana i dokupowanie towarów do planowych i dodatkowych dostaw,
- płatności – rozliczanie konta, płatności online (przez płatności.pl),
- e-faktury
- marketing – promocje, banery reklamowe, propozycje dosprzedaży itp.
- moduł zarządzania katalogiem towarów
Technologie
- ASP.NET 3.5/4.0
- AJAX
- MS SQL Server
Kluczowe funkcjonalności:
- pobieranie danych z baz klienta, tworzenie poprawnie sformułowanych pozwów, wniosków i pism,
- wysyłanie pozwów i pism poprzez interfejs Webservice po stronie sądu
odbieranie korespondencji z sądu poprzez interfejs Webservice, parsowanie tej korespondencji do baz danych po stronie klienta,
dodatkowo tworzenie dokumentów czytelnych dla człowieka – w formacie HTML i PDF – np. wyroki w formie czytelnej dla komorników
Technologie:
- aplikacja konsolowa w .NET
- XML, Webservice, XLT
- Oracle SQL, MS SQL
Aplikacja obsługująca cały proces biznesowy w firmie zajmującej się odszkodowaniami (powypadkowymi i innymi). Obsługuje pracę agentów (programy lojalnościowe, karty), pracowników (monitoruje stan sprawy), prawników (terminy, dokumenty, szablony pozwów), oraz rozliczenia finansowe – wypłaty prowizji i odszkodowania. Może być podpięta pod stronę internetową kancelarii odszkodowawczej. Umożliwia samoobsługę klientów w zakresie zgłoszenia sprawy do kancelarii oraz samodzielnego monitorowania postępów w sprawie. Posiada osobne widoki stworzone dla pracowników kancelarii, jej klientów, agentów, pośredników obsługujące procesy związane z daną grupą użytkowników
System dla firm z branży odszkodowańInterfejs do obsługi spraw trafiających do E-sądu. System zawiera bazę danych spraw, pełną obsługę komunikacji z e-sądem (wysyłanie spraw, pobieranie spraw, dokumentów, wyroków, wniosków egzekucyjnych itp. Działa w tle pobierając dane z aplikacji klienta.
Aplikacja wdrożona w kilkunastu dużych instytucjach (np. banki) i szeregu mniejszych kancelarii. Dzięki możliwości importu spraw z zewnętrznych źródeł idealnie nadaje się do obsługi sądowego etapu windykacji.
Interfejs do obsługi e-sąduKluczowe funkcjonalności:
- gromadzenie danych uczniów, danych dotyczących poszczególnych ocen
- edycja danych do oceny opisowej (formułowanie zdań w języku polskim na podstawie podawanych kryteriów które spełnia dany uczeń)
- drukowanie świadectw na formularzach MEN,
- drukowanie ocen opisowych wg wzoru MEN,
Technologie:
- aplikacja WinForms w technologii .NET
Kluczowe funkcjonalności:
- reagowanie na zdarzenia przychodzące z centrali telefonicznej – przychodzące połączenia, długość kolejki na grupie call center
- automatyczne otwieranie okna na opis zgłoszenia problemu u osoby która odebrała połączenie, automatyczne zebranie i wyświetlenie danych dotyczącej osoby dzwoniącej, posiadanego przez nią sprzętu, problemów itp.
- bardzo ergonomicznie rozwiązane notowanie wyników interwencji pracowników serwisu (w 90% przypadków wystarczy jedno kliknięcie)
- integracja z zewnętrznymi systemami przyjmowania zgłoszeń (firmy HP) – tworzenie gotowych ticketów w wersji XML/Webforms
- integracja z zewnętrznymi bazami danych sprzętu i oprogramowania
Technologie:
- .NET 1.0 (dla części interfejsującej z centralą)
- .NET 3.5/4.0 (dla części obsługującej użytkowników)
- SQL
Kluczowe funkcjonalności:
Aplikacja instalowana zdalnie, bez asysty.
- Ukryta przed użytkownikiem (nie posiada własnego pliku EXE, nie pojawia się na liście procesów systemowych, podpina się pod kontekst śledzonej aplikacji
- Monitoruje sposób wykorzystania aplikacji LEX, monitoruje akcje dokonywane przez użytkownika w oknach aplikacji
- W razie naruszenia zasad wyświetla okienka dla użytkownika, umie też zdalnie zamknąć aplikację LEX (poprawnie).
Technologie:
- C
- Windows API
- DLL
- mechanizm hook
Kluczowe funkcjonalności:
- Wizualizacja budynku interaktywnych panelach (WEB/AJAX), możliwość tworzenia i modyfikacji wizualizacji na poziomie użytkownika
- Tworzenie na poziomie użytkownika reguł zachowania się systemu (np. automatyczne włączenie oświetlenia jeżeli czujka ruchu wykryje ruch a jest po godzinie 18 w dni powszednie, albo automatyczne włączanie oświetlenia po otwarciu drzwi / bramy itp.).
- Integracja systemów: EIB/KNX (elektryka), alarmowego, ogrzewania, wentylacji, klimatyzacji, audio, CCTV
- Możliwość pracy z urządzeń mobilnych (symbian, ios, android, bada)
Technologie:
- C++, LUA (scripting)
- XML
- interfejsy: EIB/KNX, digitemp, webservice
- linknx, bied
Kluczowe funkcjonalności:
- Pełna obsługa księgi akcjonariuszy, notowanie akcji, zdarzeń związanych z akcjonariuszami, akcjami
- Wszystkie wymagane prawem oraz dodatkowe wydruki
- Obsługa dywidendy
Technologie:
- .NET
- WinForms
- baza danych SQL
Aplikacja dla jednej z największych firm prawniczych w Polsce.
- Kluczowe funkcjonalności:
- aplikacja ukryta w systray, minimalne wymagania systemowe
- bardzo prosty intuicyjny interfejs użytkownika
- bardzo szybkie wyszukanie osoby w książce telefonicznej na podstawie różnorodnych kryteriów
- inteligentne rozpoznawanie zależności służbowych, przypisań asystentów i sekretarek (np. szukanie osoby wyświetla jego asystentkę)
- możliwość wydruku książki telefonicznej w formie PDF
Technologie:
- klient/serwer
- XML/WWW
- .NET
- SQL
Mobilna Aplikacja Augmented Reality dla muzeum – oglądanie na urządzeniach mobilnych dodatkowych obiektów, opisów itd.
Kluczowe funkcjonalności:
- podgląd dodatkowych obiektów na ekranach urządzeń przenośnych
- pobieranie obiektów na urządzenia mobilne
Technologie:
- mobilne platformy Android and IOS
- Grafika 3D
- Android Market, Apple App Store
Wdrożony między innymi dla klienta z branży FMCG oraz w administracji publicznej.
Kluczowe funkcjonalności:
- zarządzanie projektami rekrutacyjnymi i kandydatami
- eksport ogłoszeń do portali zewnętrznych
- baza kandydatów
Technologie:
- ASP.NET 2.0
- AJAX
- MS SQL Server 2005
Zgłoszenia Helpdesk oraz ewidencja czasu pracy pracowników firmy teleinformatycznej.
Kluczowe funkcjonalności:
- obsługa zadań przydzielanych określonym poszczególnym pracownikom
- informowanie o zmianach statusów realizacji zadań odpowiednich pracowników drogą elektroniczną
- raportowanie czasu pracy
Technologie:
- ASP.NET 3.5
- AJAX
- MS SQL Server 2008
Kluczowe funkcjonalności:
- tworzenie i zarządzanie ankietami
- wysyłka stworzonych ankiet
- szczegółowa analiza wyników zrealizowanych badań
Technologie:
- ASP.NET 3.5
- AJAX
- jQuery
- MS SQL Server 2008
Kluczowe funkcjonalności:
- administracja i zarządzanie ogłoszeniami klientów
- eksporty ogłoszeń do innych portali
Technologie:
- ASP.NET 2.0
- AJAX
- MS SQL Server 2005
- Web-Services
Kluczowe funkcjonalności:
- zbieranie danych z zewnętrznej bazy danych dotyczących nowozarejestrowanych uczestników loterii oraz kuponów promocyjnych
- zarządzanie zebranymi danymi
- obsługa infolinii z poziomu aplikacji webowej
- komunikacja z zewnętrznymi aplikacjami oraz bazami danych
Technologie:
- ASP.NET 3.5
- AJAX
- MS SQL Server 2005
- WCF
Kluczowe funkcjonalności:
- obsługa telemarketingu z poziomu aplikacji webowej, w tym wydzwanianie do klientów
- wprowadzanie i ewidencja kuponów promocyjnych
- obsługa akcji promocyjno-loteryjnych
- raportowanie
Technologie:
- ASP.NET 3.5
- AJAX
- jQuery
- MS SQL Server 2008
Kluczowe funkcjonalności:
- zarządzanie kontaktami z klientami
- wspomaganie zarządzania zasobami firmy
- integracja z istniejącymi systemami
Technologie:
- ASP.NET 3.5
- AJAX
- MS SQL Server 2008