Usługi
Projekty sprzętowo – programowe
Tworzymy aplikacje związane ze sprzętem lub opierające się o wykorzystanie sprzętu. Obejmuje to firmware m.in. na komputery 8 i 32bitowe (ATMEL, ARM), komputery przemysłowe itp. OPROGRAMOWANIE WBUDOWANE - OBSZARY KOMPETENCJI tworzenie firmware (oprogramowania...
Aplikacje mobilne
BV Aplikacje wykonuje aplikacje mobilne we wszystkich głównych platformach: Windows Phone, Android, IOS (iPhone i iPad). Jesteśmy szczególnie skuteczni w sytuacjach gdy aplikacja mobilna jest tylko częścią systemu i w ramach tego samego projektu trzeba również wykonać...
Programowanie w metodykach zwinnych (Agile)
Jedną ze specjalności naszej firmy jest programowanie w metodykach zwinnych (agile) a wszczególności w zmodyfikowanej przez nas metodyce extreme programming (programowanie ekstremalne). Są to metodyki programowania, których zaletami są: bardzo szybkie tworzenie...
Aplikacje klasy enterprise
Tworzymy duże systemy na potrzeby korporacji międzynarodowych, pracujące nierzadko w kilku krajach - pisane i obsługiwane serwisowo przez BV Aplikacje Przykład: duży portal commerce/self care do obsługi klientów firmy mającej kilkaset tysięcy klientów odbierających...
Niewielkie aplikacje dla średnich i dużych klientów
Specjalnością naszej firmy jest tworzenie niewielkich pomocniczych systemów – często paradoksalnie dla dużych klientów korporacyjnych. Są to projekty o budżetach od tysiąca do kilkudziesięciu tysięcy złotych – zwykle…
Tworzenie Aplikacji
Od ponad 20 lat zajmujemy się tworzeniem aplikacji na zamówienie klientów. Przez ten czas dopracowaliśmy się ciekawych metodyk wytwarzania oprogramowania oraz bardzo dużego doświadczenia biznesowego. Naszą specjalnością są niewielkie lub średniej wielkości aplikacje...
Wsparcie i Utrzymanie Aplikacji
Oferujemy wsparcie na każdą aplikację poprzez wykupienie Supportu ( maintence). Przy wykupieniu Supportu aplikacji gwarantujemy odpowiedni czas reakcji i naprawy w przypadku awarii oraz darmowy update aplikacji przy zmianach wprowadzonych przez….
PhoneDirectory
Oprogramowanie PhoneDirectory Firma BV Systemy oferuje podręczną, błyskawicznie uruchomianą aplikację, dzięki której można szybko wyszukać dane teleadresowe pracownika firmy lub uzyskiwania listy pracowników pasujących do wzorca wyszukiwania, uzyskując dla wyszukanych...
Biznes Intelligence i kontroling
Oferujemy rozwiązania z dziedziny inteligencji biznesowej (BI) i kontrolingu. Aplikacje te przeznaczone są do wspomagania zarządzania wydajnością firmy, planowania, budżetowania, konsolidacji i raportowania finansowego oraz umożliwiają menadżerom w firmie...
Zadzwoń
lub wypełnij formularz
Obsługa Helpdesku
- Serwer (opcjonalny) może wywoływać wolnego konsultanta na podstawie zewnętrznych zdarzeń (np. informacji z centrali telefonicznej o wybraniu telefonu konsultanta, na skutek wypełnienia formularza przez klienta na stronie Web itp.).
- Aplikacja klienta instalowana na stanowiskach konsultantów działa w tle i wywołuje główne okna aplikacji: okno przeglądu zleceń i okno wprowadzania nowego zlecenia.
- Przekazywanie zgłoszeń (np. ktoś z I zmiany przekazuje sprawę osobie z II zmiany)
- Stany zadań (zgłoszone, przyjęte do realizacji, przekazane, w realizacji, zawieszone (do czasu/bezterminowo), zrealizowane i zakończone, ponownie otwarte, niezrealizowane i zakończone).
- Powracające sprawy (ponowne otwarcie kiedy naprawa okazała się nieskuteczna itp.)
- Kategorie zleceń (pozwalające na proste grupowanie zleceń dotyczących podobnych zadań, wyszukiwanie zadań dotyczących tego samego typu usterki itp.)
- Proste funkcje statystyczne: zliczanie czasu przebywania zadań w poszczególnych stanach i zliczanie czasu realizacji zadania
- Raportowanie: raporty klient będzie wykonywał we własnym zakresie na bazie danych wyeksportowanej do Excela. Aplikacja będzie pozwalała na eksport do excela
- W aplikacji klienta: Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych (maksymalnie proste dla użytkownika, ma to zajmować możliwie mało czasu) – jednym przyciśnięciem przycisku oznaczamy jako załatwioną sprawę i przypisujemy jej kategorię, lub oznaczamy sprawę jako niezałatwioną.
- Okno przyjmowania dokonuje identyfikacji dzwoniącego (jeżeli zostało otwarte przez zdarzenie) i wtedy może dokonać identyfikacji sprzętu posiadanego przez dzwoniącego (na podstawie bazy danych inventory) oraz dokonać podstawowej diagnostyki komputera dzwoniącego (czy odpowiada na PING itp.).
- Z tego okna można od razu wywołać zdalną pomoc dla dzwoniącego lub wykonać inne akcje (które ustalimy).
- Interfejs do przyjmowania wywołań z zewnętrznych systemów, np. centrali telefonicznej w celu otwarcia okna nowego zlecenia. Wykonamy podpięcie do określonej centrali telefonicznej lub innych źródeł zdarzeń – osobno płatne Interfejs do samoobsługi klientów: przyjmowanie zgłoszeń przez WEB z dodatkowymi ewentualnymi elementami wstępnej autodiagnostyki
- Elementy bazy wiedzy o rozwiązaniach typowych usterek (np. oznaczanie niektórych spraw jako ‘wzorcowe’ dla danej kategorii, może jakieś wiki – do uzgodnienia na bieżąco z klientem sposób realizacji).
- Powiązania z istniejącą bazą środków trwałych
- Raportowanie